Laden Evenementen

UBA Book It: Algorithmes & Blues du Directeur Marketing

13:30 - 14:30
FacebookTwitterLinkedIn

Tijdens een online meeting nemen we u mee naar de essentie van relevante nieuwe boeken over marketing en communicatie. Voor iedereen die op de hoogte wil blijven maakt UBA een selectie van relevante boeken. Vervolgens nodigen we de auteur uit om de krachtlijnen van het boek toe te lichten in een videomeeting. Zo bent u meteen mee met de boeken die ertoe doen. Deelname aan een UBA Book it is gratis.

Ons koopgedrag genereert vandaag een schat aan gegevens, op basis waarvan men algoritmen kan opstellen. Albert Derasse verzoent artificiële en aangeboren intelligentie om de hele benadering in mensentaal uit te leggen aan (toekomstige) marketingprofessionals die nog niet met het fenomeen vertrouwd zijn. Het doel: een complexloos, veelzijdig en waarheidsgetrouw profiel van de moderne consument proberen te schetsen om hem zo goed mogelijk te bedienen.

“Algoritmen en blues van de marketingmanager” is een laagdrempelig en leerrijk boek boordevol experimenten en use cases. De auteur verklaart een reeks concepten door ze begrijpelijk te maken en reikt organisaties een oplossing aan om de uitdagingen waarmee ze geconfronteerd worden het hoofd te bieden en de eventuele kopzorgen van marketingmanagers te verlichten.