Laden Evenementen

Effie Info Class (Webinar)

09:30 - 12:00
FacebookTwitterLinkedIn

De deadline voor registratie van de cases nadert met rasse schreden. Hebt u al geregistreerd of twijfelt u nog? Juryleden en ex-winnaars trekken u graag over de streep en focussen daarbij op het belang van de touchpointstrategie.

Nieuw in het Effie-reglement is sinds vorig jaar de toegenomen aandacht voor de touchpointstrategie bij de ingeschreven cases. De inzet van de juiste kanalen om de doelgroep te bereiken wordt immers steeds crucialer om straffe resultaten te boeken.

Tijdens de Effie Info Class bekijken we het inschrijven van een case vooral uit die hoek. Bruno Liesse (Senior Consultant) focust op de evolutie in het medialandschap en de impact daarvan op de inhoud van een case, terwijl Bénédicte Lobelle (Marcom Director Nationale Loterij én ervaren Effie jurylid) een inkijk geeft op hoe de jury verloopt en tips ‘n’ tricks bij het schrijven van een case deelt.

Als kers op de taart komen de twee Gold Effie Awards van vorig jaar hun case uitleggen, opnieuw met een focus op de touchpointstrategie. De case van Special Olympics wordt voorgesteld door Tomas Sweertvaegher (strategisch directeur LDV United) en Zehra Sayin (CEO Special Olympics); die van Telenet door Christine Brone (managing director PHD Media), Sylvie Dewaele (Media Arts Director TBWA) en Ofelia Faes (Business Leader PHD Media).