5de editie BAM Content Marketing Casebook voorgesteld

FacebookTwitterLinkedIn

Met een webinar stelde de Expert Hub Content Marketing van BAM, onder voorzitterschap van Bart Lombaerts (SPYKE), de vijfde editie van zijn Casebook voor. Dat telt naar goede gewoonte de Belgische cases die Belgische content marketeers het voorbije jaar het meest opvielen.

In het webinar stelden drie adverteerders hun eigen case voor (die door andere content marketeers genomineerd waren). Het ging meer bepaald om Technopolis, Telenet Business en Teamleader. De initiatiefnemers achter de case gaven mee hoe ze tot stand kwam, hoe de uitwerking eruitzag en wat de resultaten en vooral de learnings waren.

Dit jaar geven de cases meer dan ooit de diversiteit aan die content marketing kenmerkt”, aldus Bart Lombaerts. “Je kan er een campagne body mee geven, een event extra bereik mee bezorgen, leads en sales genereren, mistoestanden aanklagen en zelfs kwetsbare groepen aan werk helpen.

Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag verschijnt het BAM Content Marketing Casebook voor het eerst op papier. Tot nu toe was er enkel een pdf-versie. De printeditie komt er dankzij de steun van Teamleader en bpost.

Wie het Casebook digitaal wil consulteren, kan dat via www.marketing.be.