25 kandidaten voor positie in Raad van Bestuur BAM

FacebookTwitterLinkedIn

De verkiezing van de Raad van Bestuur van de Belgian Association of Marketing (BAM) belooft spannend te worden. Maar liefst 25 marketing- en mediaprofessionals stellen zich kandidaat, terwijl er slechts 12 leden mogen zetelen. De raad wordt op 3 september verkozen voor een termijn van 3 jaar.

Opvallend is dat de kandidaturen heel wat verschillende profielen bevatten en er een mooie mix is op basis van geslacht en leeftijd.

Hieronder vindt u de 25 kandidaten:

  • Raf Van Puyvelde – 4P Square
  • Benjamin Sekkai – Business Elements
  • Jean Cornet – Deloitte
  • Grégoire Van Cutsem – Touring
  • Liesbeth Nizet – Digipolitans
  • Hanan Challouki – Allyens
  • Chenling Zhang – LIT Consulting
  • Kristof Schils – Bpost
  • Maha Karim-Hosselet – MKKM | Social Media Experts
  • Burt Riské – Trends Business Information (Roularta Media Group)
  • Koen Van Impe – &KOO (huidig voorzitter van BAM)
  • Dominique Vercraeye – Chosen Group
  • Joke De Nul – Punchline
  • Wivina Briers – X²
  • Ingeborg Koenraadt – Tigris Consulting
  • Kathleen Peeters – Deloitte Digital
  • Annie Courbet – Brocom
  • Alain Mayné – Hoet&Hoet
  • Leen Segers – LucidWeb
  • Alex Thoré – Magis.Company & Buda Agency
  • Steven Verbruggen – AdSomeNoise
  • Bart Swimberghe – Proximus
  • Sylvie Quertainmont – Lactalis
  • Stefan Costeur – NMBS
  • Joke Claessen

Het is de eerste keer dat de Raad van Bestuur zal worden gekozen door de leden van BAM. De huidige raad is samengesteld uit leden van de drie verenigingen die aan de basis van de BAM stonden, namelijk STIMA, BDMA en IAB.

Meer informatie over de achtergrond en motivatie van de kandidaten is beschikbaar op de website van BAM.