139 cases ingestuurd voor de IAB MIXX Awards

FacebookTwitterLinkedIn

De Belgian Association of Marketing kondigt trots aan dat er dit jaar 139 cases zijn ingestuurd voor de IAB MIXX Awards. Daarvan zijn er welgeteld 103 unieke cases. Nu is het afwachten tot de awardceremonie op 25 november waar de winnaars bekend worden gemaakt.

Voor de IAB MIXX Awards van 2020 werd er wat aan de categorieën gesleuteld. Zo zal de jury de ingezonden cases beoordelen in 4 algemene categorieën: Digital Communication, Digital Media, Digital Marketing Technology en Digital Design & UX. Dit jaar wordt er ook een speciale prijs in het leven geroepen: Best Campaign during Corona crisis.

“Ondanks de onzekere tijden kunnen de IAB MIXX Awards rekenen op 103 unieke cases”, vertelt Charlotte van Coevorden, Digital Transformation Manager bij Mediahuis en drijvende kracht achter de IAB MIXX Awards. “De huidige crisis konden we niet negeren in de organisatie van deze awards. Veel adverteerders hebben hun communicatie aangepast aan deze crisis en we willen deze graag in de schijnwerpers plaatsen met een speciale prijs. Met de Corona-categorie als uitschieter, is dit een duidelijk signaal dat (digital) marketing meer dan ooit relevant blijft en dat de pandemie niets wegneemt van het dynamisme en de creativiteit in onze sector.”