Xample (sampling en activatie in de krantenwinkel) lanceert 2 nieuwigheden: Autosalon 2012 en The Target Bag

FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw bij Xample is de combinatie van sampling & visibiliteit (affichage) tijdens het Autosalon 2012. Er zijn drie mogelijke pakketten: basic, luxury & full option. Het gaat telkens om een sampling in het totale Xample-network (via 580 krantenwinkels). Het aantal samples stijgt per pakket. Daarnaast komt er telkens visibiliteit bij via affichage of instore-visibiliteit. Xample sloot een akkoord met Q8 om op het moment van de sampling, affichage te hangen in hun shops. Xample heeft eveneens een akkoord met  Press Shop om streetvisibility te creëren via de stoepstaanders. In het full option pakket plaatst Xample een wobbler ter hoogte van de autobladen.

 

Ook nieuw in 2012 is The Target Bag. Voor de eerste maal worden goodie-bags gesampled via de krantenwinkel waar product en merk voor 100% centraal staan en dit naar de juiste doelgroep. Xample kiest 4 belangrijke momenten die de relevantie van deze sampling nog versterken: Internationale Vrouwendag op 8 maart voor de Womens Bag, Vaderdag op 10 juni voor de Mens Bag, Start Olympische Spelen op 27 juli voor de Sports Bag, Start academiejaar op 1 oktober voor de Students Bag. In de Target Bag mogen zowel een product als een kortingsbon of folder bijgevoegd worden (maximum 5 partners).

 

Ontdek de tarieven bij MediaSpecs.