welcome media lanceert in-home advertising

FacebookTwitterLinkedIn

welcome media, de nieuwe regie van bpost die gespecialiseerd is in in-home advertising, heeft op 9 februari haar aanpak voor agentschappen en adverteerders, de resultaten van een nieuwe GfK-mediastudie én haar nieuwe site www.welcome.media voorgesteld.

Pierre Bertrand, Managing Director: “Een nieuwe naam voor alles wat Direct Mail en huis-aan-huisfolders betreft, maar ook OptiTouch maakt er deel van uit. OptiTouch is een exclusieve oplossing voor media-agentschappen, die werd uitgewerkt door het Innovation-team. Een krachtige planningstool waarmee, in enkele muisklikken, de juiste doelgroep kan worden bepaald en waarmee de dekking aan de meest gunstige kost per nuttig contact kan worden geoptimaliseerd. Daarnaast bestaan er ook pre- en post-tests, data en oplossingen op maat”.

welcome media heeft zichzelf drie opdrachten gegeven: optreden als kenniscentrum voor en raad geven over In-Home Advertising aan de hele markt, campagnes via dit kanaal vergemakkelijken zodat hun impact verhoogt en de partner worden van media- en creatieve agentschappen.

Het is in die context dat het team, dat bestaat uit een twintigtal mensen, onlangs versterkt werd met de komst van Katrien Merckx (ex Serviceplan, Medialaan en Var) en Tatjana Raman (ex Sanoma, Mediahuis en Medialaan).

De andere medewerkers zijn Michel Godin (Head of Sales & Services), Stéphane Verbrugge (Head of Media Experts), Gregory Housmans (Data Experts Manager), Frédéric Jadinon (Head of Insights & Communication) en Pierre Demarets (Head of Solutions & Development).