Voltallige jury Belgian Marketing Awards bekend onder leiding van Marc Raisière (CEO Belfius)

FacebookTwitterLinkedIn

Op woensdag 17 november vindt de ceremonie van de Belgian Marketing Awards plaats. De winnaars worden gekozen door een jury onder leiding van Marc Raisière (CEO van Belfius). Intussen is de samenstelling van de voltallige jury bekend.

Nog tot 10 september kunnen bedrijven en personen die hun kandidatuur hebben ingediend voor de Belgian Marketing Awards hun case insturen voor een van de drie categorieën: Belgian Young Marketing Company of the Year, Belgian Marketing Company of the Year en Marketing Leader(ship) of the Year. Daarna zal het Selection Committee uit de ingezonden cases drie finalisten per categorie kiezen.

Zij zullen in 45 minuten hun case voorstellen aan de jury, die inmiddels volledig is. Juryvoorzitter en CEO van Belfius Marc Raisière krijgt niet alleen het gezelschap van de winnaars van vorig jaar Sophie Pollet (Marketing Leader(ship) of the Year, Telenet Business), Aude Mayence (Belgian Marketing Company of the Year, Delhaize) en Jonas De Cooman (Belgian Young Marketing Company of the Year, SPOTT), ook de partners van deze awarduitreiking vaardigen een jurylid af.

Het gaat om Nathalie L’hoir (UMA, UM), Niels Schillewaert (CUBE Belgium, Insites Consulting), Valerie Janssens (BMMA, RMB), Kris Michiels (BABM, Unilever), Marc Fauconnier (ACC, FamousGrey), Valérie Bracke (BAM, KBC) en Thierry Geerts (BAM, Google).

De academische kijk tot slot komt van Patrick De Pelsmacker (Universiteit Antwerpen) en Claude Pecheux (EDHEC Business School).

ACC, BABM, BAM, BMMA, CUBE en UMA organiseren de Belgian Marketing Awards voor de tweede keer. De awards bekronen merken en marketeers die vanuit marketing de customer centric transformatie van bedrijven voeden en sturen, en de marketing practice heroriënteren richting meaningful marketing.