Vmmtv en de Persgroep Advertising werken nauwer samen in online

FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf 1 januari 2013 breidt de Persgroep Advertising Digital haar portfolio uit met alle displayactiviteiten van de VMMa-sites. Hierdoor zet de Persgroep Advertising Digital zijn Think Big-strategie en Premium content sites meer kracht bij. Het displayaanbod wordt dus uitgebreid met VTM.be, 2BE.be, VITAYA.be, JIM.be, VTMKZOOM.be, VTMKoken.be, Stadion.be, Q-music.be, JOE.be, anne.be en iWatch.be.

Vanuit de complementariteit van tv en online video, legt vmmtv vanaf 1 januari 2013 de volledige focus op video advertising. Vmmtv zal haar huidige aanbod videocontent op de VMMa-sites (en het syndication netwerk) verder uitbouwen. Alle nieuwe videoactiviteiten van de Persgroep Advertising Digital worden dus vanaf volgend jaar door vmmtv gecommercialiseerd, en geïntegreerd in het aanbod.

Elke regie focust hiermee op haar eigen kracht en corebusiness: de Persgroep Advertising Digital op display, vmmtv op video.