Var opent tweejaarlijkse intekenperiode voor alliantiepartners van VRT-televisie

FacebookTwitterLinkedIn

Van 3 tot en met 28 juni kunnen adverteerders bij Var intekenen op een alliantiepartnership met VRT-televisie voor 2020 en 2021. Deze partnerships komen om de 2 jaar op de markt en geven een exclusieve toegang aan merken om via 5” billboards aanwezig te zijn op Eén, Canvas, Sporza en VRT NU. Var biedt een GRP-garantie op de doelgroep VVA 18-54.

De pakketten bieden merken visibiliteit in een reclameluwe omgeving rond kwalitatieve programma’s. Bovendien zijn er mogelijkheden voor bredere connectie naar events, product placement en licensing.

Eén bereikt met een mix van ontspanning, cultuur en informatie een breed publiek: in de eerste 4 maanden van 2019 haalde Eén een marktaandeel van 31,5% (live+7, 4+, 17-24u). Canvas focust op actualiteit, documentaires en internationale topfictie en haalde in dezelfde periode een marktaandeel van 6% op 4+ en is vooral selectief op hogere sociale klassen.

Contact : Erhard Jacquemyns, Key Account Manager Tv Partnerships bij Var.