Var nodigt adverteerders uit voor De Warmste Week – Iedereen mee tegen kansarmoede

FacebookTwitterLinkedIn

Het nieuwe thema van De Warmste Week 2022 is bekend: kansarmoede. Zowel Eén, Studio Brussel, MNM, Ketnet als VRT NU slaan de handen in elkaar. Het evenement vindt dit jaar plaats van maandag 19 tot zaterdag 24 december, met Hasselt als gaststad. Ook adverteerders kunnen bijdragen.

Dit jaar zal er opnieuw geld ingezameld worden voor het DWW Fonds. Daarom kunnen non-profitorganisaties vanaf vandaag projecten rond het centrale thema indienen bij het fonds dat beheerd wordt door de Koning Boudewijnstichting. De selectie van De Warmste Week-projecten gebeurt door een onafhankelijke jury. Eind september worden de geselecteerde projecten bekendgemaakt.

VRT is er voor alle Vlamingen, dus ook voor wie minder kansen krijgt. Daarom haalt de publieke omroep dit najaar alles uit de kast om met De Warmste Week te vlammen tegen kansarmoede“, aldus Frederik Delaplace, CEO VRT.

Ook adverteerders kunnen bijdragen aan de Warmste Week. Var doet namelijk een oproep aan adverteerders om mediapartner te worden.