UPR Agency: 202020-actie schenkt communicatieadvies aan jonge merken en startende bedrijven

FacebookTwitterLinkedIn

Jonge merken en start-ups worden extra hard getroffen door de maatregelen tegen het Coronavirus. Daarom wil UPR Agency, dat in 2000 als start-up ontstond, voor haar 20ste verjaardag iets concreet en waardevol terug schenken aan jonge bedrijven. UPR Agency, dat zowel lifestyle, consumer als corporate communicatiediensten verleent, stelt haar 360° expertise in deze moeilijke tijden ten dienste van de toekomst van ons bedrijfsleven.

Wendy Jaspers, Managing Partner: “Met deze actie geven we jonge starters en merken een antwoord op de prangende PR-vragen waarmee ze vandaag kampen. In deze moeilijke coronatijden is dat meer dan welkom voor jonge ondernemers die, net als wij 20 jaar geleden, het vertrouwen moeten winnen van de markt en de consumenten. Zij kunnen een duwtje in de rug meer dan ooit kunnen gebruiken. Het geschenk van kennis en geluk is immers voor hen die het uitpakken.”

Bedrijven die geen beroep doen op een communicatie-agentschap kunnen tot eind juni hun dilemma’s bezorgen. Na het beantwoorden van enkele intake vragen kunnen ze rekenen op professionele aanbevelingen over zowel consumer, lifestyle en strategische communicatie, pers- en influencerrelaties, reputatie en stakeholder management, financiële, crisis- en CSR-communicatie. Kortom op de volledige 360° communicatie approach.

Wekelijks selecteert UPR vragen die haar communicatie experten via een 20 minuten video-call persoonlijk behandelen. Hiervoor geven consultants uit de consumer, lifestyle, fashion, beauty, leisure, digital en corporate communicatieteams advies, tips en tricks op individuele basis. Vaak terugkerende en meer algemene vragen worden beantwoord via de Instagram platformen van UPR Belgium en UPR Business & Consumer en de UPR Agency Linkedin pagina.

Erik Struys, partner strategie van UPR Agency: “Onze 202020-actie staat open voor jonge bedrijven en merken uit alle sectoren, B2C en B2B. Ze kunnen rekenen op professioneel advies om hun positionering, awareness en reputatie te versterken en zich zo in de kijker zetten bij hun stakeholders via owned, earned en paid media. Dat geeft hen alvast extra wind in de zeilen.”

Om deel te nemen volstaat het een mail te sturen naar 202020@upragency.com met een antwoord op volgende vragen:

  • Stel je bedrijf en kernactiviteit kort voor.
  • Voor welk communicatie-dilemma sta je?
  • Wie is jouw doelgroep?
  • Wat zijn jouw contactgegevens: naam, email, telefoonnummer, website-URL?
  • Doe je vandaag al beroep (of in een recent verleden) op een communicatiebureau?