Transfer kiest voor een nieuwe hybride structuur

FacebookTwitterLinkedIn

De televisieregie Transfer voert een grondige herorganisatie door binnen de structuur van het bedrijf, met als doel een nog betere dienstverlening te kunnen leveren aan de klanten. De departementen Planning en Sales zullen vanaf heden nog nauwer samenwerken in twee Business Units. Hierdoor zal de expertise van de departementen gebundeld worden en krijgt de hybride structuur van het bedrijf een duidelijke vorm.

Managing Director Michel Dupont legt uit: ‘Het is een logische stap binnen een bedrijf dat blijft groeien. We garanderen een betere service naar onze klanten, maar ook naar onze zenders toe’.

De twee Business Units zullen onder leiding staan van Stefan Hougaerts en nieuwkomer Frederick Maes, die zijn positie als Key Account Manager bij RMB verlaat. Maes beschikt reeds over de nodige ervaring binnen de sector; hij was werkzaam bij verschillende media-agentschappen zoals Initiative en Mindshare, en was tevens mediaplanner bij Dentsu Aegis Network.

Sales Director Laetitia De Dycker blikt alvast positief vooruit: ‘Deze twee unieke profielen vormen een perfecte brug tussen Transfer en haar klanten. Binnen onze crossthinking mindset hebben we twee vakkundige personen aan boord die zowel de ervaring van media-agentschappen als die van regies beheersen’.

Naast de Business Units wordt er ook een aparte entiteit opgericht om de planning van TF1 verder in goede banen te leiden. Dit team zal geleid worden door Olivier Vandermeule, die naast zijn huidige functie als Research Director ook TF1 Planning Director is. Verder zal Eline Hereygers, naast haar functie als Head of Planning, de financial reporting van Transfer op zich nemen.

Een nieuwe vaste waarde bij Transfer is Gauthier Piret, die de functie van Strategic Sales op zich zal nemen en het bedrijf zal helpen met het maken van commerciƫle keuzes. Daarnaast maakt Planner Sam De Clerck de overstap naar Sales waar hij de functie van Junior Account Manager zal bekleden.