Transfer breidt aanbod uit met YouTubekanalen van The Walt Disney Company

FacebookTwitterLinkedIn

In januari kwam de commercialisatie van de Disney channels onder regie van Transfer. Nu komen daar alle online kanalen op YouTube van The Walt Disney Company bij. Door middel van deze nieuwe aanwinst zullen Transfer en Disney sterke cross-mediale campagnes in de vorm van video (pre-roll, mid-roll) aan de adverteerder kunnen aanbieden.

Naast klassieke televisiecampagnes en creatieve non-spot cases, beheert Transfer reeds de online activiteiten voor zenders zoals National Geographic, Cartoon Network enz. Vanaf heden wordt Transfer de eerste regie in België dat online reclameruimte verkoopt voor alle verschillende merken onder The Walt Disney Company. Dankzij deze koppeling en onder begeleiding van Maxim Dockx, Account Manager in het team van Stefan Hougaerts, kunnen adverteerders reclameruimte aankopen op alle verschillende YouTubekanalen onder The Walt Disney Company.

Het Disney-netwerk bevat gekende merken zoals onder andere Marvel, Star Wars, Pixar en ESPN, maar ook kanalen rond pretparken, producten of winkels vallen binnen het nieuwe digitale aanbod van Transfer. Dit leidt tot een gemiddelde maandelijkse inventory van 19 miljoen Belgische impressies.

Tomek Lasocki, Group Digital Strategy Lead – The Walt Disney Company EMEA: “Al bijna 100 jaar staan verhalen van hoge kwaliteit door middel van contentcreatie, ervaringen en innovatie centraal in alles wat we doen. We zijn trots dat onze merken, films, tv-shows en documentaires aan het begin staan van zoveel online gesprekken. We verbinden onze Disney-merken met enorm gepassioneerde fans via wereldwijde distributieplatforms en met lokale marktexpertise. Het Disney Digital Network blijft adverteerders helpen de juiste consumenten te bereiken voor hun favoriete video-inhoud om echt zinvolle resultaten te leveren.”

Michel Dupont, General Manager Transfer: “Het feit dat we het digitaal aanbod van Transfer zo fel kunnen uitbreiden dankzij The Walt Disney Company, is een enorme meerwaarde. We kijken er dan ook bijzonder naar uit om adverteerders binnen ons digitale luik nog meer premium content te bieden.”