Tomorrowland ‘One World Radio’ in regie bij DPG Media

FacebookTwitterLinkedIn

Tomorrowland en DPG Media gaan samenwerken op ‘de radio van morgen’: DAB+ en streaming. DPG Media wordt de reclameregie van ‘One World Radio‘, het digitale radiostation van Tomorrowland waar het merk haar herkenbare sound 24/7 brengt.

Wat begon als een tijdelijk project ter gelegenheid van de 15e verjaardag van Tomorrowland, is vandaag een permanent radiostation voor alle soorten elektronische muziek. One World Radio neemt de People of Tomorrow in gedachten mee naar hun favoriete festival en trakteert Vlaanderen en Brussel 24/7 op de beste ‘Electronic Dance Music’. Gekende internationale namen en aanstormend DJ-talent geven er elke dag het beste van zichzelf tijdens unieke muziekshows en programma’s.

Steve Van den Audenaerde, Head of Radio Business & Development DPG Media: “Tomorrowland One World Radio surft mee op het zeer sterk stijgende succes van DAB+, met een naam en aanbod dat als vanzelf gidst, laat ontdekken en connecteert. De recentste cijfers van de Imec Digimeter tonen voor 2020 een stijging van 5% naar 25% DAB+ penetratie, en dat op vier jaar tijd.”

Naast DAB+ leeft The Sound of Tomorrow ook op sociale media, tomorrowland.com en de Tomorrowland app. DPG Media biedt adverteerders exclusieve partnerships aan om merken “naadloos geïntegreerd” deel te laten uitmaken van dit iconisch muziek-universum.

Manu De Coninck, Manager Concepts Audio DPG Media: “Het begin van een spannend avontuur waarbij we onze adverteerders kunnen connecteren met de Tomorrowland community. We zijn bijzonder verheugd met dit nieuwe partnership. Een merk als Tomorrowland One World Radio maakt voor onze partners de juiste audio-connectie met een publiek dat het leven omarmt.”