The Oval Office wint global pitch Randstad: interne campagne in 38 landen n.a.v. 60ste verjaardag in 2020

FacebookTwitterLinkedIn

Randstad koos na een uitgebreid pitchtraject unaniem voor het creatieve live+ communicatieconcept ontwikkeld door het Nederlandse team van The Oval Office.

Op basis van de huidige ‘Human Forward’ merkpositionering van Randstad gaat The Oval Office in 38 landen een internal engagement programma ontwikkelen en produceren.

Het programma bestaat uit een communicatiecampagne met diverse online en offline activaties in aanloop naar het 60-jarige bestaan van Randstad in 2020. Het jubileum wordt gevierd met een live-component voor alle medewerkers wereldwijd eind september volgend jaar.

The Oval Office creëert geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (online en offline). Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing events, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR.