Team Lewis eindigt fiscaal jaar met omzetrecord

FacebookTwitterLinkedIn

Internationaal marketingbureau Team Lewis heeft zijn financiële jaarcijfers bekendgemaakt.

Het bureau, met 24 kantoren wereldwijd, sloot het jaar af met een recordomzet van 74 miljoen dollar. In de afgelopen vier jaar maakte het bedrijf 42 procent organische groei door. Team Lewis, dat samenwerkt met klanten als Jabra, Nikon, Pizza Hut, Schneider en Zalando, investeert de winst in:

  • Medewerkers: een extra maandsalaris aan de meerderheid van het personeel.
  • De Team Lewis Foundation: een dubbele investering in het door werknemers aangestuurde programma ondersteunde al ruim 1.200 goede doelen wereldwijd met een gemiddelde donatie van 2.000 euro per medewerker.
  • Training: er worden drie nieuwe trainingsprogramma’s uitgerold in de VS, EMEA en APAC voor honderd nieuwe internationale medewerkers. Deze kandidaten worden gekozen op instelling en ambities in plaats van te kijken naar diploma’s.

“We zijn een wereldwijd team, dus als het bedrijf het goed doet, profiteren onze collega’s en communities daar ook van. We zijn heel blij met deze recordgroei, zeker gezien de wereldwijde onrust”, zegt Yvonne van Bokhoven, Executive Vice President EMEA & APAC bij Team Lewis. “In deze zware periode zochten klanten naar drie dingen. Ze willen meer waar voor hun geld, flexibiliteit en creativiteit. We hebben dit waargemaakt door goed in te spelen op internationale trends en ontwikkelingen en natuurlijk door heel hard te werken.”

“Met of zonder diploma, we nodigen kandidaten uit om te solliciteren”, zegt Jennifer Wu, Vice President People EMEA & APAC bij Team Lewis. “Als je diversiteit serieus neemt, kun je mensen niet uitsluiten op basis van hun diploma. Ambitie is net zo belangrijk als opleiding bij het creëren van goede marketingprofessionals.”