Suzanne Stroobants is de nieuwe Managing Director van Mindshare

FacebookTwitterLinkedIn

Mindshare stelt Suzanne Stroobants aan als nieuwe Managing Director. Na functies bij Space en Carat begon ze vier jaar geleden bij het mediabureau als Client & Strategy Lead voor Unilever. Sindsdien breidde ze haar portfolio uit met klanten als Ikea, Chanel, Brussels Airlines, 20th Century Fox, Mazda, Palm Breweries en Deliveroo.

Suzanne zal haar huidige verantwoordelijkheden als hoofd van één van de business units bij Mindshare nog blijven vervullen tot eind 2018, maar geleidelijk aan zal ze meer en meer de leiding van het bureau op zich nemen.

Suzanne Stroobants: “Ik ben zeer trots en enthousiast om deze nieuwe rol op te nemen. Het is een geruststellend gevoel om te kunnen terugvallen op een geweldig team en een ijzersterk netwerk met een duidelijke visie voor de toekomst. Ik kijk er naar uit om samen met het team onze services verder te ontwikkelen en onze klantenrelaties en marktpositie nog te verstevigen”.

Gino Baeck, CEO van Mindshare en GroupM in België, zal Suzanne in haar nieuwe rol ondersteunen en stelselmatig meer tijd investeren in GroupM. Hij wil de groep verbreden met nieuwe entiteiten, nieuwe klanten aan zich binden, sterkere partnerships uitbouwen met andere bedrijven binnen WPP en een extra focus leggen op acquisities.

Gino Baeck: “Het doet me veel plezier dat het moment gearriveerd is om Suzanne de operationele verantwoordelijkheid van Mindshare toe te vertrouwen. Niks mooier dan mensen intern te zien groeien en ruimte te geven om te ondernemen. Mindshare heeft een sterke management ploeg en met de promotie van Suzanne is de toekomst verzekerd”.