Steven Van Belleghem schreef het beste Nederlandstalige marketing book

FacebookTwitterLinkedIn

Het STIMA Marketing Book of the Year is een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan één Nederlandstalig Marketingboek en één Franstalig Marketingboek.

 

De Nederlandstalige winnaar dit jaar is Steven Van Belleghem met ‘When Digital Becomes Human`. Steven Van Belleghem is professor Marketing aan Vlerick Business School. Hij heeft zijn eigen consultancybedrjif B-conversational en is een veelgevraagd spreker en coach.

Hij haalde het van de volgende genomineerden:

• Spirit of the valley – Peter Hinssen, Steven Van Belleghem & Harry Demey

• We love events – Peter Decuypere

• Kijken, kijken anders kopen – Cor Molenaar

 

Naar goede gewoonte werd er ook een Franstalig boek bekroond. Dat werd ‘Psychologie des Prix’ van Enrico Trevisan en Florent Jacquet.

De andere genomineerden waren:

• Penser son association pour mieux communiquer – Fabienne Thomas & Jean-Marie Pierlot

• La chaîne de valeur de l’offre – Christophe Chaptal de Chanteloup

• Petit traité de manipulation à l’usage des gens honnêtes – Robert-Vincent Joule & Jean-Léon Beauvois

 

Het Nederlandstalig Marketingboek wordt uitgereikt door een vakjury, samengesteld door STIMA. Deze onderscheiding is bestemd voor de auteur, uitgegeven in de periode van één jaar (van oktober tot oktober).

Het Franstalig Marketingboek wordt door dezelfde jury uitgereikt. De selectie bevat boeken verschenen in dezelfde periode en wordt aanbevolen door Adetem, l`Association Nationale du Marketing in Frankrijk.