Stemming Marketing Book of the Year 2023 geopend

FacebookTwitterLinkedIn

In 2023 presenteerde BAM elke maand een nieuwe literaire parel uit de marketingwereld. Welk boek kon de marketing community afgelopen jaar het meest inspireren en verbazen? Vanaf vandaag kunnen marketeers stemmen voor het Marketing Book of the Year 2023.

Sinds 2018 nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek. Bij die nominaties spelen de pijlers van het Meaningful Marketing Framework telkens een belangrijke rol. Jaarlijks kiest de community van BAM het Marketing Book of the Year uit de genomineerde boeken.

Dit jaar zijn er 10 kanshebbers:

  1. Relatie Renaissance – Stef Verbeeck
  2. Le marketing peut-il sauver le monde – Nicolas Lambert
  3. Trendsurfing – Bert Van Thilborgh
  4. De Strategische Business Marketeer – Frank Faassen
  5. Succes in 7 mislukkingen – Peter Decuypere
  6. Utopia Brands: The Path to Growth and Impact – Benoit Beaufils & Subodh Deshpande
  7. Marquer les esprits à tous les coups – Fred Colantonio
  8. De Ruwe Diamant – Steven Van Belleghem
  9. Own Your Story – Ianka Fleerackers
  10. Do Tell – Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils

Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari via deze link. Op 6 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden.