Rossel Advertising organiseert zijn digitale expertise door het opzetten van een afdeling Marketing Business Development (MBD)

FacebookTwitterLinkedIn

Rossel Advertising creëert de nieuwe afdeling MBD (Marketing Business Development), een cel die een 100% digitale expertise samenbrengt – transversaal voor heel de groep – om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van de klant te beantwoorden.

 

Sébastien Dellis (voormalig Managing Director van Netevents) zal deze afdeling leiden. De overige medewerkers zijn Céline Branders (Digital Marketing Insights Expert), Ingrid Bonten (Business & Marketing Officer) en het trafficking team onder leiding van Koen Ardies.

 

De competenties van deze nieuwe cel zorgen voor oplossingen voor elke problematiek met betrekking tot digitale activiteiten, zoals het beheer van een programmatic aanpak, het opzetten van nieuwe oplossingen (DMP, modelling, …), de optimalisering van bestaande aanbiedingen (Video, Native, Mobile, …), met daarnaast het aanmaken van de ratecard en de vertegenwoordiging van Rossel bij de commissies van onder meer het CIM, DMA en OPPA.