Rossel Advertising meet de emoties van internetgebruikers

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds kort hebben Rossel Advertising en GetSmily (een spin-off van de Université Catholique de Louvain) een partnership opgezet om de emoties te meten van de bezoekers van de verschillende sites van Rossel. De komende dagen gaan Lesoir.be, Sudinfo.be en RTL.be hun bezoekers aansporen deel te nemen aan een unieke ervaring met als doel een totaal nieuwe vorm van feedback te achterhalen, namelijk de emotionele feedback.

 

Jérôme Geneste (Marketing Manager Rossel Advertising): “Het is van het grootste belang voor adverteerders en voor ons als reclameregie om de emoties te kunnen nagaan van onze surfers met betrekking tot de inhoud van onze sites. Dit geldt zowel voor reclameboodschappen als redactionele inhoud. Zodra we in het bezit zijn van deze gegevens, zullen we beter kunnen inspelen op de verwachtingen van al de betrokken partijen: media, lezers en adverteerders. Rossel Advertising beoogt de voldoening van zijn doelgroep te meten met betrekking tot zijn advertenties.”