RMB en Clear Channel breiden partnerschap verder uit

FacebookTwitterLinkedIn

RMB en Clear Channel zullen hun samenwerking verder uitbreiden. Beide regies beschikken elk over een netwerk van schermen, in de huiskamer en de openbare ruimte.

Bij de start van het najaar 2022 lanceren RMB en Clear Channel hun eerste combo ATV + DOOH met een ‘Back to School’-aanbod dat specifiek gericht is op gezinnen met kinderen en op studenten. Andere combinaties zijn in de maak en worden aangekondigd voor het laatste kwartaal van 2022.

De twee regies werken ook samen om een aanbod te ontwikkelen voor adverteerders die het actiefst zijn op het vlak van duurzaamheid. Dit aanbod krijgt gestalte door het gebruik van een nieuw reclameformaat dat toegepast wordt op reclamepanelen en DOOH enerzijds en tv en Addressable TV anderzijds.

Valérie Janssens, Director of Development bij RMB: “We zijn ervan overtuigd dat de Belgische medianetwerken de krachtigste en meest kwalitatieve zijn om te voldoen aan de behoeften van de adverteerders. Bovendien konden we aantonen dat mediacombinaties gekoppeld aan data, hun effectiviteit vergroten. Deze duidelijke realiteit brengt RMB uiteraard dichter bij Clear Channel met wie we de relevantie van de targetingmogelijkheden en de kwaliteit van het kijkerspubliek delen.”

RMB en Clear Channel zullen eveneens de handen weer ineenslaan voor het WK 2022 met de ‘Goal of the Day‘-aanbieding die de adverteerders associeert met beelden van de beste doelpunten van het toernooi, uitgezonden op DOOH.