RMB commercialiseert NRJ Hits TV

FacebookTwitterLinkedIn

NRJ vertrouwt op RMB voor de exclusieve verkoop van advertentieruimte op zijn nieuwe televisiezender NRJ Hits, die in augustus gelanceerd werd.

Marc Vossen, Gedelegeerd Bestuurder van de groep NRJ België, en Yves Gérard, General Manager van RMB, zijn blij met deze wederzijdse blijk van vertrouwen. De samenwerking tussen de twee bedrijven, die al langer liep voor de verkoop van de advertentieruimte van NRJ op radio en online, wordt dus uitgebreid.

NRJ Hits (TV) past binnen de crossmediale ontwikkelingsstrategie. NRJ was al aanwezig op de radio, op internet met zijn site nrj.be, mobiel via zijn app en op de social media (Facebook, Twitter, Instagram), en biedt sinds het einde van de zomer ook een lineaire televisiedienst aan.

De nieuwe zender is te bekijken via alle Franstalige operatoren in België (SFR #68, Voo #132, Proximus #185, Orange TV # 36) en gratis op smartphone, via de mobiele app, en op www.nrjhits.be.

NRJ Hits (TV) zendt vooral videoclips uit, met een slimme mix van thema’s op maat van verschillende doelgroepen op de verschillende uitzenduren. Op korte termijn zal de zender ook andere content aanbieden, in lijn met zijn muziek-DNA.

Op reclamevlak bestaat het rooster uit 3 schermen van 120 seconden per uur. Om de kijkcijfers te meten, neemt NRJ Hits deel aan het TV-onderzoek van het CIM.

De commerciële start is gepland op 2 januari 2017. De planningen worden geopend in de loop van november 2016. Meer info over de tarieven en het commerciële aanbod volgt binnenkort.