PRIMEUR HEET VAN DE NAALD: Oprichting Farm Media voor strategische touchpoints langs Belgische weilanden

FacebookTwitterLinkedIn

UPDATE 2 APRIL

OPGELET: HET GAAT HIER OM EEN 1 APRIL-GRAP!

 

Farm Media is een gloednieuw bedrijf dat zich toespitst op reclame via dieren. Concreet gaat het om doeken die op de dieren worden aangebracht om zo de boodschap van de adverteerder uit te dragen. Het concept komt overgewaaid uit Duitsland en is ontstaan vanuit het idee om de verboden reclame langs autosnelwegen te omzeilen.

 

Met als slogan ‘Attractive Animal Ads` worden er via strategische touchpoints langs Belgische weilanden in eerste instantie vier netwerken gelanceerd: Poney Pub, Cow Com, Sheep Screens en Goat Glamour. De locaties en dieren worden zorgvuldig geselecteerd op hun communicatieve kracht. Het nieuwe initiatief wil vooral adverteerders aantrekken uit de sectoren tabak en kant-en-klaargerechten.

 

Farm Media is bovendien continu op zoek naar geschikte weilanden en dieren. De regie vraagt aan mensen die hiervoor in aanmerking komen om hun suggesties te delen op Twitter via een foto met de hashtag #animalads.

 

Voor adverteerders gelden er enkel vandaag nog uitzonderlijke lanceringscondities.