Pebble Media versterkt haar aanbod met NRJ en La Place Média

FacebookTwitterLinkedIn

Pebble Media start het jaar goed en versterkt aan Franstalige zijde haar portfolio, met de websites van NRJ en alle Belgische IP-adressen van La Place Media.

 

De Franstalige radiosite NRJ.be vormt de perfecte meerwaarde in het bestaande aanbod van sterke radiomerken van VRT en RTBF binnen Pebble Media. Hiermee wordt ook het jongerenaanbod versterkt dat al bestond uit sites zoals 9 Lives, TMF, MTV, Studio Brussel en Pure FM. In nauw overleg met RMB werd deze partnership uitgebouwd. De audio-inventaris wordt verkocht door RMB en Pebble Media neemt het online displaygedeelte voor haar rekening.

 

La Place Media staat in Frankrijk voor een bundeling van 150 sterke Franse mediamerken van pers- en audiovisuele bedrijven. Pebble Media staat in voor de verkoop van de Belgische IP`s van al deze sites.

 

Koen Van Rhijn, CEO van Pebble Media: “Na het partnership met TF1 zetten we deze weg verder met NRJ en La Place Media. Dit versterkt niet alleen onze uitgebreide portfolio met sterke mediamerken, maar ook de verhouding Franstalige sites met sterke content in ons totale aanbod”.