Pebble Media start commercialisatie Solo.be

FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf 15 september start Pebble Media met de commercialisatie van de culinaire website Solo.be.

Solo is één van de sterke merken in het productportfolio van Unilever en de website Solo Open Kitchen is populair bij foodies, maar ook bij mensen die gewoon graag lekker en gezond koken. Maandelijks bezoeken gemiddeld 350.000 surfers Solo.be. In het najaar neemt het aantal surfers toe in de aanloop naar de eindejaarsfeesten met in december een piek tot 700.000 bezoekers.

Voor Unilever is deze samenwerking een unicum, want tot nu toe bestonden er geen commerciële mogelijkheden op Solo.be.

Met Solo Open Kitchen wordt het culinaire aanbod bij Pebble Media nog extra versterkt. Het culinaire pakket bevat reeds onder andere Dagelijkse Kost, Epicurien, Libelle Lekker, Femmes Délices, Njam, Cuisine et Vins, PocketResto en Cuisine Actuelle.

Philippe Degueldre van Pebble Media: “Kies je specifiek voor Solo.be of voor het culinaire pakket? In beide gevallen kan je je campagne voorschotelen aan mensen die graag koken of met lekker eten bezig zijn, zowel in Nederlandstalig als Franstalig België”.