Nieuw creatief en strategisch duo bij Ketchum Brussels

FacebookTwitterLinkedIn

Het communicatiebureau Ketchum Brussels versterkt haar creatieve competenties met de benoeming van Meisoon Nasralla tot Creative Lead. Zij zal in haar nieuwe rol nauw samenwerken met Barbara De Laet, Strategic Planning & Insight Lead bij Ketchum Brussels. Meisoon Nasralla zal een creatief team van zeven personen leiden.

Het tempo waarin media, content en kanalen zich ontwikkelen, gekoppeld aan een publiek dat uitgekeken raakt op traditionele push-boodschappen, betekent dat we nieuwe en verfrissende manieren moeten vinden om de aandacht van dat publiek – en hun tijd – te verdienen. Het is mijn overtuiging dat enkel creatieve ideeën gebaseerd op een menselijk inzicht, ingebed in cultuur, tot meeslepende verhalen en conversaties leiden“, stelt Meisoon Nasralla.

Met meer dan 18 jaar ervaring in internationale communicatie, aan klant- en bureauzijde, heeft Meisoon Nasralla ook ervaring in journalistiek, radioproductie en multimediale storytelling. Barbara De Laet heeft meer dan 20 jaar ervaring in merkpositionering, communicatie-efficiëntie en insight-verwerving. Zowel internationaal als Belgisch, vertegenwoordigt het duo beide kanten van Ketchums klantenportfolio in Brussel.