Nieuwe medewerkers voor IPG Mediabrands

FacebookTwitterLinkedIn

Het Strategy & Marketing team van IPG Mediabrands heeft zich onder leiding van Gauthier Elslander (foto links) versterkt met een aantal nieuwe rekruten.

 

Om te beginnen heeft de strategische ploeg Adeline Wehrli mogen verwelkomen als (Social) Platforms Expert. Haar rol bestaat erin dagelijks alle digitale platformen op te volgen in termen van oplossingen en toegevoegde waarde, zowel voor de consument als voor de adverteerder. Seppe Frooninckx neemt dan weer als Digital Strategist plaats naast Philippe Deltenre en Cedric Tytgat. Het parcours van Seppe bracht hem van Account Manager bij Microsoft, tot Business Lead Belgium bij Pervorm, naar zijn vorige functie als E-commerce Manager bij EDF Luminus.

 

Aan marketingzijde definieert Product Marketing Manager Birgit De Vries de product- en marketingoplossingen die IPG Mediabrands op de Belux-markt aanbiedt. Noelle Stevens (foto rechts) sluit aan bij het team als Trade Marketing Director, een sleutelfunctie voor de orkestratie van de communicatie en het delen van kennis tussen agency en klanten.

 

Tenslotte staat Jean-Pierre Cremers, Business Development Director, aan het hoofd van een nieuwe ploeg die de ontwikkeling en de complementariteit van de expertisepolen moet ondersteunen. Aan zijn zijde vinden we ook Ine Dehoperé en Guillaume Stocq.