Nieuw strategische samenwerking tussen Guidooh en Fline

FacebookLinkedIn

Guidooh kondigt een nieuw partnership aan met Fline, de maker van de Flinebox, de eerste interactieve en geconnecteerde alcoholtest.

Fline introduceert met de Flinebox een unieke innovatie in het reclamelandschap. Dit zijn interactieve blaastests die worden ingezet in 125 bars en clubs in België. De apparaten gaan veel verder dan hun preventieve functie en bieden merken een nieuw strategisch mediakanaal in het hart van feestlocaties: direct verbonden met een gericht publiek in een vriendelijke en ontspannen omgeving.

Dankzij het 24-inch scherm biedt de geconnecteerde kiosk adverteerders een gegarandeerde zichtbaarheid van hoge kwaliteit, terwijl de oorspronkelijke dienst blijft bestaan: alcoholtests met behulp van wegwerpmondstukken die geïntegreerd zijn in de Flinebox.

Twee affichagemomenten voor zichtbaarheid en impact

De Flinebox biedt een uniek reclamemodel dankzij het digitale scherm:

  • Het screensaver-display zendt continu campagnes uit in drukbezochte touchpoints die zichtbaar zijn voor alle klanten, waardoor maximale exposure wordt gegarandeerd.
  • Het scherm dat tijdens de test wordt gebruikt, trekt de exclusieve aandacht van de gebruikers, waardoor een directe en impactvolle zichtbaarheid van de reclameboodschap wordt gegarandeerd.

Deze complementaire aanpak vermenigvuldigt de memorisatie van de campagnes, terwijl het merk wordt verankerd in een aantrekkelijke en maatschappelijk verantwoorde aanpak. Het trekt de aandacht van een jong, actief publiek.

©LouiseDeMaet

De toekomst van verantwoorde reclame

Adelin Jacques de Dixmude, medeoprichter van Fline: “Optimale plaatsing in het hart van cafés zorgt ervoor dat boodschappen zichtbaar zijn en herhaald worden. In een tijd waarin consumenten hun aandacht richten op merken die zich inzetten voor het milieu en essentiële waarden, biedt Flinebox een unieke oplossing om reclame-effectiviteit te combineren met een positieve sociale impact.

Door deel te nemen aan dit project breidt Guidooh zijn digitale netwerk uit naar horecagelegenheden en plaatst het advertenties op 125 schermen die al door Fline zijn geïnstalleerd. “Op deze manier bevestigt Guidooh de digitale indoor strategie die het al een aantal jaren volgt”, legt Kristof Van Goethem, Managing Director van Guidooh, uit.

Guidooh beheert momenteel meer dan 600 digitale schermen in heel België en is daarmee actief in 5 verschillende en competitieve contexten: bioscopen (met de netwerken Face2Face Digital, Welcome en Foyer), campussen (Campus Digital), fitnessclubs (Oxygen Digital), luchthavens (Face2Face Aero Digital) en nu ook horecazaken (Fline Face2Face Digital).