Nadat hij begin dit jaar de doorstart van Media Marketing bewerkstelligde, investeert Serge De Schryver (onder andere ex afgevaardigd bestuurder van Vlan en Scripta) in een nieuw project. Charlie Mike positioneert zich als een business mediabedrijf dat drie activiteiten zal ontwikkelen:
– een onafhankelijke externe regie die voornamelijk mikt op media voor beslissers in ruime betekenis (kaderleden en bedrijfsleiders, ondernemers, vrije beroepen, enzovoort)
– marketingadvies en -ondersteuning voor media (online en offline)
– projecten inzake brand content en native advertising voor adverteerders, in partnerschap met bureaus en media
Voor de laatste twee activiteiten zal Charlie Mike steunen op een pool van zelfstandige strategen, copywriters, redacteurs en journalisten.
De regieactiviteit gaat van start met een portefeuille van B2B en B2C titels die tot dusver gecommercialiseerd werden door Media Selling Place: Ondernemen, Manager (MaxLife, Z-Steden), Fedelec, Cool & Comfort, Distributie Vandaag/Distribution d`Aujourd`hui, Modeflash, Royals, Point de Vue, Mercedes-Benz Magazine, Audi Magazine, Bozar Agenda en Bozar Friends. Ook diverse tv-formats van KanaalZ/CanalZ (Z-ICT, Z-Energy) en alle niet-sectoriële reclame van Media Marketing zal in regie komen bij Charlie Mike.
Charlie Mike kan momenteel rekenen op een vierkoppig team onder leiding van sales manager Isabelle Depauw (ex Roularta, Scripta, RMB en Sanoma) met aan haar zijde Véronique Pilate, Kristel De Swert en tot slot Nancy Van Cutsem die verantwoordelijk wordt voor de back office.
Serge De Schryver blijft voor alle duidelijkheid ook afgevaardigd bestuurder van Media Marketing.