Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
In de database van MediaSpecs.be vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, technische fiches, kalenders, bereikcijfers, contactgegevens (sales en redactie) en objectieve zoekcriteria.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
18/03/2024
|
|
|
|
|
|
Indien je op 6 juni bij de laureaten van de media-expertise wil horen, neem dan deel aan de AMMA. Je kan deelnemen in 14 categorieën met je beste cases van 2023.
Lees meer
|
|
|
|
In Marketing Coffee Talks gaat Fleur Parnet, CEO van BAM, in gesprek met bekende gezichten uit de sector. In negen episodes neemt ze de luisteraar mee door het beste dat het Belgische marketinglandschap te bieden heeft.
Lees meer
|
|
|
|
[Sponsored] Inzetten op radio is de sleutel tot succes! Onderzoek van Nielsen toont aan dat merken die adverteren op radio een indrukwekkende stijging zien van +43% in online verkeer. Digital en radio zijn daarmee het powerkoppel bij uitstek.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Het audiolandschap is een nieuw initiatief rijker: Sounds of Change. De award wil de beste creatieve reclamecampagnes bekronen die niet alleen luisteraars weten te boeien, maar die ook duurzaamheid hoog in het vaandel dragen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Team Lewis breidt zijn portfolio uit met Milence, een joint venture van Daimler Truck, Traton Group en Volvo Group. Het bedrijf ontwikkelt het grootste publieke laadnetwerk voor elektrische vrachtwagens in Europa.
Lees meer
|
|
|
|
Fightclub meldt de komst van drie nieuwe medewerkers: Leslie De Mey (Digital Expert), Christophe Decoen (Digital Consultant) en Joanne Cols (Account Manager).
Lees meer
|
|
|
|
Ruben Ceuppens, voormalig Head of Digital Strategy bij Dallas, maakt de overstap naar FINN. Daar zal hij als Associate Director meewerken aan de verdere uitbouw van het kantoor, met een sterke focus op digitale strategieën en campagnes.
Lees meer
|
|
|
|
Summ’it, dat vanaf midden maart beschikbaar is via een website en app, wil “de Vlaamse Netflix voor podcasts en audiocontent” worden. Naast bestaande producties wil het zijn catalogus ook aanvullen met eigen content.
Lees meer
|
|
|
|
|
UBA, ACC en PitchPoint hebben in 2023 pitchgegevens verzameld van 62 agentschappen uit 6 verschillende disciplines. De resultaten stellen ze nu voor in een whitepaper.
Lees meer
|
|
|
|
Het doel van maRadio.be is eenvoudig: het digitaal luisteren naar radio uitleggen, promoten en faciliteren. Tien jaar na de oprichting kunnen we zeggen dat het werk loont, zoals blijkt uit de resultaten van de zesde studie.
Lees meer
|
|
|
|
De Digimeter 2023 stelt een relatieve stabiliteit vast in het gebruik van sociale netwerken. Tegelijkertijd vindt meer dan 60% van de gebruikers dat diezelfde sociale netwerken te veel tijd opslorpen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
21 maart | 20:00 - 23:00
|
27 maart | 09:00 - 17:00
|
28 maart | 09:00 - 12:30
|
28 maart | 12:00 - 14:30
|
28 maart | 13:30 - 16:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|