MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

Bedankt voor jullie positieve reacties op MediaSpecs Next Level, de nieuwe database die we vorige maand lanceerden.

We geven nog een keer de linken mee zodat iedereen aan de slag kan gaan:
* abonnees kunnen zoeken via https://search.mediaspecs.eu/nl/be
* regies en uitgevers kunnen hun media controleren via https://publisher.mediaspecs.eu/nl/be

Als u problemen ondervindt met inloggen, klik dan op “wachtwoord vergeten” of stuur ons een mail.

Al uw vragen en opmerkingen over onze nieuwe database zijn welkom op bart@mediaspecs.be. U kan ook een vrijblijvende demo aanvragen.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nina – Julie – Stéphanie

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

13/12/2021
 
 

Mediaplanners! Bekijk nu de reclametarieven 2021 en 2022 van printmedia naast elkaar in de MediaSpecs Database

In de vernieuwde MediaSpecs Database krijgt u een gedetailleerde lijst van advertenties in printmedia: eentje voor 2021 en eentje voor 2022, meteen naast elkaar. U vindt er ook in één klap de afmetingen terug. Efficiënt om mediaplannen te maken.

Lees meer
 

“Onze toekomst in handen nemen en pionieren op Europees niveau” – VIA presenteert zijn whitepaper

“Het zijn de consumenten die in de driver’s seat zitten”, zegt Wilfried Celis (VIA) over de digitale transformatie en de veranderende mediaconsumptie. Daarom lanceerde VIA hun whitepaper om de toekomst van TV- en video-advertising te mappen.

Lees meer
 

UMA Get Together Webinar vindt plaats op 16 december

De UMA Get Together zal opnieuw online plaatsvinden. Op donderdag 16 december om 16u wordt er een webinar georganiseerd op het platform umaget2gether.be. Het webinar zal verlopen onder moderatie van Matthias Langenaeker (Publicis Groupe).

Lees meer
 

VRT lanceert tv-app voor VRT NU

Binnenkort is VRT NU ook beschikbaar op Smart TV's en op de nieuwste tv-boxen van de telecomoperatoren. "We wisten dat deze vraag er al een tijdje lag bij ons publiek en we hebben geluisterd", zegt CEO van de VRT Frederik Delaplace.

Lees meer
 

Belgische martech-markt in een jaar tijd verdubbeld

Er is alweer een Supergraphic gemaakt die alle Belgische aanbieders van marketing technology oplijst. Het overzicht telt 202 tools, meer dan dubbel zoveel als een jaar eerder. Hiermee is België een van de snelstgroeiende landen in Europa.

Lees meer
 

Onderzoek van The Oval Office toont aan dat empathische merken beter scoren

Communicatiebureau The Oval Office introduceert de Empathy Value Index. "EVI laat niet alleen zien dat empathie wel degelijk essentieel is voor merken, maar geeft ook aan hoe merken empathischer kunnen worden”, aldus Managing Director Olivier Trop.

Lees meer
 

Jobs

Sales Medewerker
BRUZZ
Communication Manager
CIM
Head of Media Buying & Planning
Mediahuis
Digital Account Manager
Clear Channel
Business Development Manager
Connected Media
Meer jobs
 
 

Seen from Space: Meer off is gelijk aan meer on

Engels onderzoek dat gedurende drie jaar op tien merken werd gevoerd, toont dat een meerderheid van het online verkeer van deze merken rechtstreeks kon toegeschreven worden aan de actie van drie offline media, namelijk televisie, billboards en radio.

Lees meer
 

Seen from Space: De long tail van reclamezendingen op naam

In een studie die op 26 november op het IREP-forum werd gepresenteerd, wordt getracht aan te tonen dat reclamezendingen nog steeds in het geheugen blijven hangen.

Lees meer
 

Moustique verandert van nest

PUB ontmoette Jean-Luc Cambier en Sébastien Ministru om het nieuwe pand van Moustique te bezoeken, maar vooral om erachter te komen wie het geluk had om dit nieuwe nest te ontwerpen.

Lees meer
 

Agenda

WE MEDIA Academy: Beter online zoeken en nieuwe digitale bronnen aanboren
13 december 2021 | 09:00 - 16:30
WE MEDIA: Infosessie MediaSpecs
13 december 2021 | 15:00 - 16:30
Social Media Summit
14 december 2021 | 13:00 - 18:30
Executive Master in Digital Marketing & Communication: Online Info Session
14 december 2021 | 18:00 - 19:00
BAM LEG Webinar: Gerrit Vandendriessche
16 december 2021 | 12:30 - 13:15
UMA Get Together (Webinar)
16 december 2021 | 16:00 - 17:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.538 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 970
  • vakpers: 613
  • dagbladen: 293
  • huis-aan-huisbladen: 426
  • out-of-home: 1.116
  • digitaal: 1.659
  • radio/TV: 715
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.