Mediahuis versterkt haar positie in Duitsland
Mediahuis heeft zopas de resterende 30% van de aandelen in de Duitse uitgever Medienhaus Aachen GmbH verworven.
Lees meerMediahuis heeft zopas de resterende 30% van de aandelen in de Duitse uitgever Medienhaus Aachen GmbH verworven.
Lees meerIn 2024 gaan bij VTM gedurfde programmakeuzes en creatieve vernieuwingen hand in hand met beproefde succesprogramma’s. Ook op digitaal vlak kijkt VTM vooruit: VTM GO omarmt namelijk Streamz en biedt zo alle content in één app.
Lees meerEind december verscheen de laatste editie van VAB Magazine. Redactie- en salesteams werden opgeheven en vervangen door een kleiner team van content creators. Voortaan wordt verder ingezet op de digitale kanalen met betrekking tot mobiliteit.
Lees meerMet Q-Allstars lanceert Qmusic een DAB+ zender waar de beste klassiekers uit de wereld van Qmusic centraal staan. Q-dj’s Tom De Cock, Sean Dhondt en Ulrike D’hauwer loodsen de luisteraars door zowel de Q-classics als muziek uit de 80s en 90s.
Lees meerBRUZZ staat op 15 januari op met een nieuwe baseline, een vernieuwde, frisse huisstijl en een strakke nieuwe app en ‘mobile first’ website. De driedubbele lancering versterkt de positionering van BRUZZ als een multimediaal Brussels mediamerk.
Lees meerRoularta Media Group blaast op 12 januari exact 70 kaarsjes uit. De Belgische multimediagroep groeide uit van een lokale krant tot een marktleider op het vlak van nieuws- en lifestylemagazines in binnen- én buitenland. Een terugblik op 7 mijlpalen.
Lees meerWPP voegt Mediacom en EssenceMediacom in België samen met als doel internationale homogeniteit te bereiken. Voor Space betekent dit dat de klanten van Mediacom - waarvan de media-inkoop werd beheerd door Space - via EssenceMediacom zullen gaan.
Lees meerDankzij het gebruik van het LiveRamp-platform kan Proximus data van externe datapartners integreren in gerichte tv-campagnes. De samenwerking stelt ook adverteerders in staat hun eigen first-party data te gebruiken voor gerichte tv-reclame.
Lees meerOp 8 januari lanceerde TF1 Group zijn nieuw gratis streamingplatform TF1+. De inhoud op het platform, dat MYTF1 vervangt, is minimaal 30 dagen beschikbaar. Adverteerders kunnen terecht bij DPG Media Advertising.
Lees meerWelk boek kon de marketing community afgelopen jaar het meest inspireren en verbazen? Marketeers kunnen nog tot en met 31 januari stemmen voor het Marketing Book of the Year 2023.
Lees meerReclameregie Transfer kondigt officieel hun samenwerking aan met Proximus. Sinds 8 januari commercialiseert de regie de advertentieruimte van Pickx+ in zowel het noorden als het zuiden van ons land.
Lees meerPetra De Roos, tot voor kort MD van LDV United, wordt MD bij ACC. Ze doet dit in tandem met Johan Vandepoel, die zijn geesteskind in goede handen wil achterlaten na een overgangsperiode om Petra klaar te stomen om de fakkel van CEO over te nemen.
Lees meer