Steven Van de Broek neemt rol van Belgian Market Lead bij Weber Shandwick, Erik Lenaers wordt Head of Growth
Weber Shandwick hernieuwt Belgisch leiderschap: Steven Van de Broek neemt de rol van Belgian Market Lead over van Erik Lenaers.
Lees meerWeber Shandwick hernieuwt Belgisch leiderschap: Steven Van de Broek neemt de rol van Belgian Market Lead over van Erik Lenaers.
Lees meerIPM, dat al geruime tijd samenwerkt met RMB voor de commercialisering van reclameruimte op LN Radio en LN24, geeft nu ook het beheer van de audio-reclameruimte van Fun Radio in handen in RMB.
Lees meerWhyte Corporate Affairs breidt het team verder uit om haar expertise en aanwezigheid op de Franstalige markt in België op vlak van corporate communicatie en public affairs verder uit te bouwen.
Lees meerDe globale omzet van de UMA-leden kent een lichte groei. GroupM blijft leider in de ranking van de groepen. Bij de individuele mediabureaus neemt Mindshare de koppositie over van Space.
Lees meerDe commercialisatie van Bingo.lu wordt verzorgd door de reclameregie van Maison Moderne, dat recent de Luxemburgse vastgoedspecialist Jérôme Schaack aanwierf.
Lees meer[Provided by PUB] De CSA heeft de eerste resultaten gepubliceerd van een controleonderzoek naar de toegankelijkheid van pornografische online inhoud, met name voor minderjarigen, en meer specifiek op X (voorheen Twitter).
Lees meerNa de succesvolle lancering van Forbes Luxemburg bereidt Ventures Media, dat al meer dan 20 jaar het mediamerk Elle in België exploiteert, een Luxemburgse editie van het vrouwenblad voor. De eerste twee edities verschijnen in juni en november.
Lees meerCommPass heeft het vernieuwde reglement en de activiteitenkalender van de Annual Master in Media Awards bekendgemaakt. De AMMA 2024 betrekken in een zeer uitgebreide jury nog meer partijen in de evaluatie van de beste cases inzake media-expertise.
Lees meerNasira Akaouch vervoegt het commercieel team van Spotify Advertising in België. Zij zal, samen met Steven Heylen, het eerste aanspreekpunt zijn voor mediabureaus en rechtstreekse klanten.
Lees meer‘Do Tell’ van Ann Maes, Frederik Picard, Chris Van Gils en Bart Lombaerts, over het belang van duurzame communicatie, is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year.
Lees meerDe RTBF is blij met het toegenomen publiek, zowel op de lineaire als digitale kanalen. Het digitale gedeelte zal vanaf februari enkele veranderingen ondergaan, met de transformatie van RTBF.be in RTBF Actus.
Lees meerHet parlement van de Federatie Wallonië-Brussel heeft unaniem een ontwerpdecreet goedgekeurd dat de financiële steun aan de niet-commerciële Franstalige periodieke pers reorganiseert.
Lees meer