50+ marketing insights via grote lezersenquête van Plus Magazine

Roularta Media
FacebookTwitterLinkedIn

In het kader van de 30e verjaardag van Plus Magazine orchestreerde Roularta Research een grootschalige lezersenquête over de grote redactionele pijlers van dit maandblad.

In het voorjaar kregen de lezers vragen voorgeschoteld over multimedia, technologie, duurzaamheid, maatschappij, vakantie en financiën. Deze zomer volgden thema’s zoals mode, beauty, gezondheid en interieur.

Wij detecteerden een aantal verrassende vaststellingen voor 50-plussers:

  • 1 op 3 heeft vertrouwen in nieuwe technologieën;
  • 78% gebruikt online banking;
  • 8 op 10 hebben een account op sociale media;
  • 40% gaat minstens 3 maal per jaar op reis;
  • 1 op 4 is zeer gevoelig voor deco-trends;
  • 16% vindt het leuk om met make-up te experimenteren.

Wij delen graag alle resultaten met u.
Contacteer Sylvie Mayi via sylvie.mayi@roularta.be of 02-4675681.

“You have the story, we have the communities: a true love story that never ends.”