Mediaplus wint het internationale account van vanHaren

FacebookTwitterLinkedIn

Schoenenretailer Deichmann (vanHaren voor de Belgische markt) heeft een nieuwe internationale partner. Voortbouwend op de verantwoordelijkheid voor het Duitse account sinds 2014, heeft Mediaplus de pitch gewonnen voor vijf extra Europese markten: Spanje, Portugal, Roemenië, Nederland en België. De geïntegreerde mediastrategie zal centraal worden gecoördineerd vanuit Duitsland.

Het budget omvat planning, strategie en aankoop. De mix omvat alle media op alle kanalen. Het doel is om op korte termijn de merk- en advertentiebekendheid te vergroten en op lange termijn nieuwe klanten aan te trekken. Met een op gegevens gebaseerde mediastrategie in real-time richt Deichmann zich voornamelijk op jongeren, mode- en trendbewuste mensen en gezinnen.

Recent liet Mediaplus België nog mooie cijfers optekenen in de UMA Ranking.

Enzo Ricciulli, Managing Partner Mediaplus Belux: “In de jaren 2021, 2022 en 2023 hebben we een uitzonderlijk groeitraject laten zien met respectievelijke stijgingen van 28%, 22% en 28%. Dit patroon onderstreept niet alleen de robuuste marktprestaties van het bureau, maar ook zijn vermogen om zich aan te passen en te innoveren in een competitieve sector.”