Mediahuis Connect en IPM Advertising pakken voor hun dagbladen uit met een nationaal high frequency` aanbod, gericht naar adverteerders die hun campagnebudget op een zo efficiënt mogelijke manier willen inzetten en daarbij waste willen vermijden.
Uit onderzoek van Futures (de onderzoekspoot binnen IPG Mediabrands) blijkt dat bij 6 inlassingen het effectief bereik van een krantencampagne op weekbasis maximaal is.
Mediahuis en IPM zetten daarom Tango High Frequency in de markt, een impactvolle krantencampagne met gegarandeerd effectief bereik:
– Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, L`Avenir en La Dernière Heure
– 6 inlassingen (Art. 250) in alle edities in één week tijd
– 100.000
In het Noorden vertaalt dit zich naar een Connect High Frequency:
– De Standaard, Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen
– 6 inlassingen (Art. 250) in alle edities in één week tijd
– 95.000