Lunch Garden kiest voor LEWIS als PR- en communicatiepartner

FacebookTwitterLinkedIn

De restaurantketen Lunch Garden slaat een nieuwe weg in en rekent daarbij op de begeleiding van LEWIS Brussel. Het geïntegreerde communicatiebureau gaat onder meer de PR van de restaurantketen in handen nemen.

Lunch Garden mocht net als alle horecazaken opnieuw al haar deuren openen. De restaurantketen maakte van de lockdown gebruik om haar aanpak en menukaart op te frissen. De restaurantketen start met Lunch Garden at Home ook met afhaalmaaltijden die thuis kunnen worden opgewarmd.

Om de frisse wind die er bij de restaurantketen waait ook tot bij het doelpubliek en de rest van de buitenwereld te krijgen, vertrouwt Lunch Garden op de professionele ondersteuning van LEWIS Brussel. Het geïntegreerde communicatiebureau stond Lunch Garden intussen al onder meer bij met de communicatie rond de heropening van de keten. Daarna assisteerde het ook al bij enkele spraakmakende interviews.

Ann Biebuyck, CEO Lunch Garden: “De samenwerking nam meteen een vliegende start. We stellen de flexibiliteit en professionele ondersteuning van LEWIS erg op prijs en zijn enthousiast over het vervolg van de samenwerking omdat we al mochten ondervinden welke meerwaarde ze creëren.”

Delphine De Pauw, Head of LEWIS Brussels: “Lunch Garden is een begrip in België. Zij passen mooi in het rijtje van bekende klanten dat we intussen hebben opgebouwd. De vibe zat meteen goed en daarmee zijn we vertrokken voor wat een erg gesmaakte samenwerking zal worden.”