‘La stratégie digitale marketing’ verkozen tot Marketing Book of the Year

FacebookTwitterLinkedIn

‘La stratégie digitale marketing’ is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year. Het boek van digitaal strateeg Cédric Cauderlier haalde het met 34% van de stemmen voor ‘Inclusieve communicatie’ van Hanan Challouki en ‘Act Human’ van Jan Callebaut, Sarah Steenhaut en Karel De Meester.

Nog nooit hebben zoveel BAM-leden en andere marketingprofessionals hun stem uitgebracht voor de prijs van BAM Marketing Book of the Year. 34% van de meer dan 4.300 deelnemers koos voor ‘La stratégie digitale marketing. Ne ratez pas le coche!’ van Cédric Cauderlier (Co-founder & Lead Strategist van Mountainview).

Ik ben super tevreden dat marketeers een boek dat digitale marketing vulgariseert zo hebben gesmaakt”, vertelt de auteur. “Boeken over digitale marketing gaan vaak dieper in op een bepaalde techniek of specifiek digitaal kanaal. In digitale marketing zit je snel in het tactische, terwijl ik vond dat het net goed was om een overview te bieden en vooral de vraag te stellen waarom en voor wie je het zou doen.”

Aandacht voor de mens op het podium

Het podium wordt vervolledigd door Hanan Challouki (Founder van Inclusified) met ‘Inclusieve communicatie’ en Jan Callebaut, Sarah Steenhaut en Karel De Meester (Callebaut Collective) met ‘Act Human’. Waar Hanan Challouki pistes aanreikt om inclusiever te communiceren, moedigen de drie auteurs van Callebaut Collective marketeers aan om merken als mensen te zien en zich als een ‘Human Activator’ te positioneren.