JCDecaux kondigt wereldwijde samenwerking aan met S4M

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux en S4M, gespecialiseerd in drive-to-store, kondigen een wereldwijde samenwerking aan. Die zal adverteerders toelaten om de functionaliteiten van OOH-communicatie en mobiele advertenties te combineren en zo traffic naar het POS te verhogen.

Het aanbod wordt beschikbaar in 8 markten over de hele wereld: Frankrijk, de Verenigde Staten, Spanje, Italië, België, Nederland, Singapore en Mexico. Merken zullen in één handomdraai drive-to-store reclamecampagnes kunnen aankopen binnen de OOH-netwerken van JCDecaux en in het mobiele netwerk via het platform van S4M.

Door deze twee media te combineren zullen merken relevante plaatsingen nabij hun POS kunnen targeten, en nog meer prospects kunnen bereiken dan via slechts één medium. Door de drive-to-store functionaliteiten van S4M wordt het ook mogelijk om eenvoudig het aantal bezoeken te meten dat door de OOH- en mobiele campagnes wordt gegenereerd.

Testen tonen ook aan dat door de combinatie van beide media, OOH en mobiel, het aantal winkelbezoeken met 2,5 vermenigvuldigt in vergelijking met het gescheiden gebruik van deze media. Voornamelijk merken die moeilijkheden ondervinden om online consumenten naar hun fysieke POS aan te trekken hebben baat bij die stijging.

S4M is verbonden met VIOOH, de digitale marktplaats. Daardoor hebben deelnemende landen toegang tot een digitaal OOH premiuminventaris.