Fons Van Dyck met ‘Reclame. Dood of levend’

FacebookTwitterLinkedIn

 

Vandaag staan merken, marketing en reclame steeds meer onder druk binnen ondernemingen en in de ruime maatschappij. Periodes van economische recessie vergroten die druk nog. ?De opkomst van nieuwe technologieën verandert bovendien de levensstijl van consumenten. De nood om de meerwaarde van reclame te bewijzen is groter dan ooit.

 

In zijn dit boek gaat Fons Van Dyck op zoek naar de functie van reclame in de marketing van merken vandaag en de impact van reclame op consumenten. Reclame: dood of levend geeft concreet antwoord op vragen zoals: Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming?

 

Reclame: dood of levend is gebaseerd op een selectie van recent wetenschappelijk onderzoek en geïllustreerd met succesvolle reclamecampagnes. Het boek wil strategische antwoorden bieden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Het wil een aanzet zijn tot debat en reflectie.