IAB MIXX Awards: recordaantal van 166 cases

FacebookTwitterLinkedIn

De Belgian Association of Marketing (BAM) kondigt aan dat er een recordaantal cases ontvangen werden voor de IAB Mixx Awards. Er werden 166 cases ingestuurd, waarvan 114 unieke cases ingezonden door 65 agencies. Dat is maar liefst een stijging van 25%.

Nu is het wachten tot woensdagavond 16 oktober voor de ceremonie waarop de winnaars hun trofee in handen mogen nemen. De IAB Mixx Awards zijn een erkenning voor de beste digitale campagnes van het jaar en worden georganiseerd door BAM en Best of Publishing (uitgever van Inside Magazine en Digimedia.be).

Voor de editie 2019 van de IAB MIXX Awards had BAM de categorieën herwerkt, die duidelijk beter voldeden aan de verwachtingen van de markt. De nieuwe categorie “MarTech” is dan ook een groot succes met meer dan 20 ingediende cases.

De vier jury’s zullen de campagnes beoordelen in hun respectievelijke categorie Media, MarTech, Digital Platforms en Digital Communication.

De juryvoorzitters zullen eveneens de Special Jury Awards onderscheiden, waaronder Most Promising Agency, Agency of the Year en Advertiser of the Year.

De vier jury’s en hun respectievelijke voorzitters zijn:

De prijsuitreiking en de gala-avond zullen plaatsvinden op woensdag 16 oktober samen met zo’n 500 media- en marketingspecialisten te Tour & Taxis Brussel.

Meer informatie en inschrijven kan via mixxawards.be.