Hugues Rey (Havas Media) wordt voorzitter van BMMA

FacebookTwitterLinkedIn

In januari 2019 komt Hugues Rey (CEO van Havas Media Belgium) aan het hoofd te staan van de Belgian Management and Marketing Association (BMMA). Hij volgt Yves Gérard (CEO van RMB) op, die de voorbije zes jaar de rol van voorzitter op zich nam. De raad van bestuur en het directiecomité zorgen voor de ontwikkeling en het management van de vereniging. Drie vicevoorzitters (Valérie Janssens, Vincent Delmotte, Yves Gérard) en de algemeen secretaris, Thierry Antoine, begeleiden nog steeds de structuur.

De opvolging van het voorzitterschap gaat gepaard met een nieuwe locatie voor de BMMA Lunches. Zij verhuizen in 2019 van Jeux d’Hiver naar de Club van Lotharingen. In 2018 werden er 10 BMMA lunches georganiseerd die bijna 700 managers en marketeers bij elkaar brachten rond sprekers als Philippe Wallez (ING), Nathalie Erdmanis (AG Insurance) en Danny Devriendt (IPG Dynamics), waarbij onderwerpen gaande van mobiliteit en gamification tot kunstmatige intelligentie behandeld werden. Op het programma van de eerste lunch staan alvast Mieke Debeerst (Belfius) en Aude Mayence (Delhaize). Ze zullen het hebben over Global Business Strategy in de 21e eeuw en hoe marketing in toenemende mate bijdraagt aan succes.

2018 was bovendien ook succesvol voor de opleiding rond digitale marketing en communicatie, gepresenteerd in samenwerking met de Solvay Brussels School of Economics (ULB): de 17 trainingsdagen trokken maar liefst 35 managers aan.

Bron: PUB