Een nieuwe ploeg aan het roer van IPM Advertising

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Na het vertrek van Emmanuel Denis zet IPM Advertising een nieuwe organisatie op en verwelkomt het in zijn directieploeg vijf nieuwe verantwoordelijken. Door de digitale en technologische as te versterken, streeft de regie naar een grotere wendbaarheid en transversaliteit, zowel intern als naar mediabureaus en adverteerders toe. IPM Advertising positioneert zich strategisch op inbound marketing, data en efficiëntie voor zijn klanten.

Het nieuwe team

IPM Advertising wil verandering uitdragen met zijn nieuwe team:

  • CEO: François le Hodey
  • Operational Director: Henry Visart (algemene coördinatie van IPM Advertising)

Agencies Market – Head of Sales: Thibaut de Haas
Head of Business Intelligence: Luc Eeckhout
Head of Ad Operations: Natalia Sanchez
Head of Paris Match Advertising: Michel Druart

  • Digital & Programmatic Director: Tanguy van Eeckhoudt
  • Direct Market: Arielle Braudé (Sales Director) en Caroline Bossaert (Head of Sales)
  • Marketing Director: Olivier Rousseaux

 

Communicatie-oplossingen in digital en print

IPM Advertising stelt zich op als een globale partner voor de reclamecommunicatie van mediabureaus en adverteerders en reikt in digital en print communicatie-oplossingen aan door middel van sterke merken als La Libre, La DH / Les Sports, LeSports+, RTBF.be, Paris Match, Gourmandiz.be en Cinebel.be.

IPM, dat resoluut de kaart van inbound trekt, is een gecertificeerde Google Premium Partner voor alle SEA-oplossingen en brengt zijn expertise in content marketing aan door te zorgen voor SEO-campagne-oplossingen, native content, het beheer van reclamecampagnes op Facebook en de creatie van websites en landing pages.

IPM Advertising is in dezelfde business unit opgenomen als IPM Immo dat zich focust op de vastgoedmarkt met onder andere de website Logic-Immo.be, de magazines Logic-Immo en Essentielle Immo, de wekelijkse bijlage La Libre Immo en de portal Proprietaire-conseil.be.

Sinds haar lancering in 2018 reikt La Libre Network, het nieuwe B2B-merk van La Libre, digitale communicatie-oplossingen aan bedrijven aan en organiseert het opleidingen om ze in hun digitaal transformatieproces te begeleiden. Er staan ook meerdere conferenties op het programma.

Tenslotte werkt IPM Advertising voor DH Radio en de video’s van LaLibre.be, DH.be en ParisMatch.be samen met RMB. IPM Advertising is ook een van de initiatiefnemers van DaviD.