De CommPass-cyclus Media Essentials start op 14 september

FacebookLinkedIn

Op 14 september geeft CommPass het startschot van zijn Media School. Met Media Essentials biedt het een basis-leertraject van 7 weken, waarbij deelnemers op het einde van de rit met een CommPass Certificaat naar huis gaan.

Ervaren mediaprofessionals delen alle basis-inzichten rond de offline en online media in België. In de eerste twee lessen leer je initieel de nodige begrippen van het mediavak en het specifieke jargon, aan de hand van theorie en oefeningen.

Gezien er grote verschillen zijn in jargon behandelen we “traditionele metrics” en “digitale metrics” apart“, staat er te lezen op de website van CommPass. Tijdens de volgende vijf weken zullen alle media de revue passeren.

De cyclus wordt aangeboden als een compleet pakket van zeven weken, maar, zo vertelt Ann Hoerée (directeur van CommPass): “Voor de eerste twee lessen kan men zich apart registeren, namelijk Digital Metrics met Stephanie Radochitzki op 14 september, en Traditional Metrics door Bernard Scheray op 21 september“.

Uitgebreide info en hoe in te schrijven vind je op de website van CommPass.