nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

De genomineerden voor de Creative Belgium Awards zijn bekend

7 mei 2019
FacebookTwitterLinkedIn

Op vrijdagavond 24 mei wordt in het casino van Knokke bekendgemaakt welke campagnes met de prijzen aan de haal gaan op de jaarlijkse Creative Belgium Awards.

De shortlist met genomineerden kan u hier ontdekken.

Creative BelgiumCreative Belgium Awards
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

Brightfish lanceert opnieuw de Belgian Young Lions Competition

9 maart 2023

Vakverenigingen slaan handen in elkaar om DE&I in marcom-sector te stimuleren

9 november 2022

Creative Belgium Awards: overzicht winnaars

4 juni 2022

Creative Belgium Awards: Shortlist

16 mei 2022
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Senior Media Advisor International

Maison Moderne
Meer jobs

Agenda

BAM Marketing Café: Marketing Book of the Year 2022 (Marc Michils)

21 maart | 17:30 - 19:30

Omnichannel & E-Commerce Congress

23 maart | 10:00 - 18:00

Social media in crisis communication: opportunity or threat?

23 maart | 12:00 - 14:00
Bekijk alle Evenementen

Insights

Kantar: Modern Marketing Dilemmas

16 maart 2023

Seen from Space: My sweet online privacy

15 maart 2023

UBA/UMA Benchmark Media Investments 2022

14 maart 2023
Meer Insights

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}