Noëmie Haverhals en Dilan Sakar verkozen tot Young Marketers

FacebookTwitterLinkedIn

Noëmie Haverhals, Brand en Business Development Manager bij Avail, en Dilan Sakar, Marketing Coordinator bij Tommy Hilfiger & Calvin Klein, zijn de Young Marketers geworden.

Het duo ontvangt een Young Lions festivalpas en krijgt dus toegang tot de meest inspirerende marketing cases en sprekers ter wereld. Brightfish voorziet ook een plaatsje in de officiële Cannes Lions Young Marketers Competition die doorgaat van 17 tot 21 juni.

Elk team mocht een liefdadigheidsproject uitkiezen voor hun bedrijf en moest hiervoor een briefing opstellen voor een creatief agentschap. De opdracht lag in lijn met de briefing van de internationale Young Marketers Competition.

In de finale presenteerden de vier genomineerde teams (Smartphoto, AB InBev, Calvin Klein en Proximus) hun briefing op het grote scherm. De vierkoppige jury bestaande uit Sylvia Van Cauteren (Brightfish), Hans Van Eemeren (Intracto Group/BAM), Pieter-Jan Passchier (AB InBev) en Alexis Meeus (AB InBev) beslisten unaniem over de heldere briefing en sterke presentatie.

“We hebben ons goed voorbereid op deze wedstrijd en de presentatie ook meerdere keren ingeoefend. Het is voor ons een grote eer om in Cannes voor België afgevaardigd te worden en we zullen er helemaal voor gaan”, vertellen Haverhals en Sakar enthousiast. “Dit soort initiatieven voor Young Marketers is ook heel belangrijk zodat wij ook steeds beter onze weg vinden als jonge professionals in de marketingwereld”.

Noëmie Haverhals en Dilan Sakar krijgen als winnaars eveneens een speaking slot op de BAM Marketing Days, waar zij hun ervaringen kunnen delen met de hele marketing community. Het duo krijgt ook een plaats in de Young Spirit Board van BAM, zodat zij kunnen meewerken aan de toekomst van Young Marketers binnen marketing. Het tweede team kreeg een toegangsticket voor het BAM Marketing Congress in Brussel Expo, het derde en vierde team kregen een waardebon van 20% korting op een opleiding van BAM naar keuze.