Creatief duo van Stratégie Agency wint Young Lions Film Competition

FacebookTwitterLinkedIn
Cannes Lions

Jerome Vondegracht (Content Creator) en Célia Schoonbrodt (Art Director) van Stratégie Agency zijn de winnaars geworden van de Belgische Young Lions Film Competition georganiseerd door Brightfish. Zij zullen in juni ons land vertegenwoordigen in de internationale competitie op het Cannes Lions festival.

De Young Lions Competition vond plaats op 3 mei in Kinepolis Brussel. In de voormiddag kregen de deelnemende teams workshops rond script, productie en post-productie voorgeschoteld. In de namiddag kondigde reclamemaker Jens Mortier een onverwachte uithoudingsstrijd aan waarbij het duo dat het langst kon uithouden in de zaal de felbegeerde tickets naar Cannes in de wacht mocht slepen.

In de Young Lions Film competitie treden meer dan 40 creatieve teams jonger dan 30 jaar gedurende 48 uur in competitie met elkaar om een reclamefilm van 60 seconden te realiseren.

Het 65ste Cannes Lions festival gaat dit jaar door van 18 tot 22 juni. De Young Lions Film competitie begint op zondag 17 juni. Op woensdag 20 juni zal de Film Jury haar verdict uitspreken.