Clear Channel zet zijn digitale ontwikkeling voort

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn aanbod te vergroten voor steeds meer gerichte en dynamische communicatie.

Om zijn digitale ambitie te realiseren, intensifieert de reclameregie zijn digitale ontwikkeling en kan het nu bogen op een dekking van 55 steden in het hele land, d.w.z. een twintigtal meer in een paar maanden tijd. Deze nieuwe steden vervolledigen het nationale bereik van het City Play-aanbod met 300 schermen. Daarnaast blijft Clear Channel zijn zichtbaarheid versterken in de winkelstraten van Antwerpen, Gent en nu ook Leuven.

Sinds kort kunnen ook voorbijgangers en automobilisten het nieuwe formaat City Play XL in Brussel ontdekken.

Vanaf 1 januari 2022 gaat Clear Channel naar de stations waar zich met 8 miljoen bezoekers per week het grootste overdekte voetgangerspubliek van het land bevindt. De 179 75-inch digitale schermen in de 37 grootste treinstations van het land zullen worden toegevoegd aan de inventaris van Clear Channel voor een nationale dekking van meer dan 30%. De uitbreiding van DOOH stopt daar niet, want in de loop van 2022 zal een reeks andere steden en stations in een steeds hoger tempo worden gedigitaliseerd.

Meer DOOH betekent meer planningskansen. Clear Channel is onlangs gestart met programmatic buying van haar DOOH-inventaris via LaunchPAD.